Wednesday 29 June 2011

TERBAEK !! Satu Lagi Bahan Baru Ditambah ke Dalam MaVellous™ !! BREAKING NEWS !! Another Ingredients Introduced Into MaVellous™ !!

Salam MaVellous kepada semua pembaca...sedikit update yang sangat menarik ingin saya kongsikan di sini...Rabu lepas, saya telah menghadirkan diri ke ibupejabat Hazz Al Tawhidi International [HATI] di Kuala Lumpur. Sememangnya, terdapat program untuk kesemua pengedar dan prospek pengedar pada setiap Rabu malam. HATI telah pon mencatat suatu sejarah apabila tampil dengan produk MaVelloussebelum ini. Produk yang padat dengan pelbagai kandungan yang unik, terbaik dan terbukti sangat berkesan untuk dijadikan makanan tambahan kesihatan yang terunggul di Malaysia. Belum pun sempat rakyat Malaysia untuk mengenali MaVellous™  dengan lebih dekat, HATI telah mengejutkan ramai pihak pada malam tersebut. Satu lagi kejutan bakal terhasil apabila HATI mengumumkan pengenalan pakej MaVellous™  di dalam bentuk yang lebih kecil, iaitu pakej MaVellous15 sachet/kotak. Sebelum ini, MaVelloushanya didatangkan di dalam pakej MaVellous30 sachet/kotak. Berita ini sememangnya amatlah mengembirakan kerana dengan kehadiran produk baru ini, lebih ramai masyarakat kita boleh mendapatkan supplemen ini dengan lebih cepat dan lebih murah. Pakej baru ini adalah pakej yang mampu milik. Dengan khasiat yang terkandung di dalamnya itu, saya ulangi, ianya adalah pakej yang mampu milik. Nuff said. =)


Namun begitu, berita gembira itu tidak sekadar berhenti di situ. Selain daripada pengenalan pakej baru yang comel itu, satu lagi bahan telah diperkenalkan, menjadikan MaVellouslebih mantap dan seterusnya mengukuhkan kekuatan produk itu di pasaran. Bahan yang saya maksudkan itu ialah, Argan

Apakah Itu Argan ?
Bukan lah sesuatu yang biasa kita dengar, Argan sebenarnya adalah sejenis buah. Ianya juga adalah suatu penemuan terbaru oleh saintis-saintis perubatan dan pengamal kesihatan. Buah ini hanya boleh didapati di kawasan tertentu di sekitar lembah Morocco [Maghribi]. Hasil kajian menunjukkan buah ini amat proaktif dalam mengekalkan keremajaan oleh kerana sifat buah itu sendiri yang mampu melambatkan proses penuaan. Ianya kaya dengan vitamin E dan juga asid lemak perlu [EFAs]. Kandungan phytosterols yang tinggi juga ditemui, yang mana sangat berguna untuk merawat tisu-tisu yang mengalami luka dan juga  bermasalah. Argan boleh dikatakan suatu penemuan baru di Amerika tapi tidak pada para saintis dan pengamal perubatan dari Britain dan Perancis. Mereka yang sering berkunjung ke Morocco telah pun mengetahui akan khasiat buah ini sejak setahun yang lalu dan telah pon menghasilkan kajian dan penyelidikan tentangnya.


Saya masih tidak boleh nak membayangkan kekuatan produk MaVellous ini. Saya sangat² teruja hokeh. Ia bukan sahaja mengandungi 2-3 bahan yang sangat kuat dan efektif malah jarang ditemui, ia juga mengandungi lebih 5 bahan kandungan yang memang terbukti berkesan untuk merawat pelbagai penyakit. Kini, ditambah pula lagi dengan kehadiran buah Argan. Apakah lagi yang hendak dikatakan ? 

Kesimpulannya, anda juga mungkin boleh menambah satu lagi ayat pernyataan sekiranya pembeli masih merungut tentang harga produk yang lebih mahal dari produk kopi kuat yang biasa mereka minum itu, "Nak selesa dan mewah macam naik Mercedes, tapi nak bayar macam pakai Kancil, boleh ker ?" . Tepuk dada tanyalah selera. Lu pikir la sendiri..... =)


Wallahualam.

MaVellous™  bukan sekadar taktik pemasaran brada !! Ada bran, cuba sendiri... =)

MaVellous  Greetings to all of my fellow reader...a little updates on my dearest products here..very intriguing I might say...last Wednesday, I went to the Hazz Al Tawhidi International [HATI] HQ at Kuala Lumpur...as usual, they have functions every Wednesday for new distributor and their prospects...and how lucky I am because at that night, the management has announced that they will introduce a new packaging for MaVellous ...if before, MaVellous only come in a 30 sachets per boxes packaging, now people should be more than happy as company will put forth a new packaging that consists of 15 sachets per boxes...this definitely means what ? a cheaper package of course, and easy for demonstration purposes...as well as sampling...MaVellous isn't it ?

But it doesn't stop there...later they announced that a new ingredients will also be introduce to join the rest of the MaVellous ingredients. It's called Argan

What exactly is Argan ?

It's not something we usually heard when it comes to health supplement's ingredients let alone in our daily life. Well, to be general, it's a fruit. A species that grows almost exclusively in Morocco. It is a new findings by the healthcare practitioners and doctors. What intrigue them was, the fruit itself is a very proactive agent in rejuvenating your body as well as act as an age-defying agent. It is high in vitamin E and essential fatty acids [EFAs], it is believed to help all sorts of skin conditions. It was so remarkably high in vitamin E and had these very interesting phytosterols, which are good for scar tissue and so many other things. Argan is pretty new in America, but English and French tourists discovered it in Morocco years ago and it’s all over the markets of Provence.

I am still unable to imagine this new MaVellous product. I am very² excited. MaVellousnot just contains several of rare and unique ingredients, (plus all the well proven to be the remedies of most of the health problem), but now it also contains another unique ingredients that is a hot buzz among the researcher around the world. Argan, as an addition to the MaVellous ingredients family, what is there left to say ?

Now, I have an idea for you, my fellow readers...on how to question all those peoples who always come up with those typical statements "Woah...too expensive !" or "Cannot afford la"...they complaints the MaVellous is not as cheap as their kopi kuat...well one thing you can ask them in return, "Everybody wants to drive Mercedes, luxurious and ultra comfortable, but only willing to spent like they own a Kancil. Is that even possible ?" Now go figure... =)


Only God knows better...


MaVellous is not a marketing hype y'all !! Got guts ? Try it yourself !!.. =)

No comments:

Post a Comment