Tuesday 21 June 2011

Apakah Itu MaVellous™ ? [versi Bahasa Melayu]

• meremajakan sel-sel tubuh 
• menghasilkan sel-sel yang baru tubuh
• mencantikkan dan juga memutihkan kulit
• mengatasi masalah kedutan dan garis umur pada wajah
• menambahkan tenaga
• meningkatkan kadar metabolisme
• mengatasi masalah seksual sekaligus meningkatkan keupayaan seksual
• menyahtoksin tubuh
• merendahkan peratusan lemak badan [bodyfat]
• meningkatkan pertahanan tubuh [imunisasi]
• memperlahankan proses penuaan

Dengan formula unik yang telah dihasilkan, produk ini boleh dikatakan tiada cacat celanya lagi malah tidak boleh disamakan dengan produk-produk kesihatan lain yang terdapat di pasaran. Ianya bukan berasaskan gamat, cengkudu, misai kucing, spirulina, manggis mahupun kolostrum dari susu awal lembu yang banyak ditemui di pasaran. Tetapi, hasil kajian dan penyelidikan lebih 150 tahun, kini telah berhasil dengan kejayaan menghasilkan Stem Cell PhytoCellTec Malus Domestica. Stem sel ini adalah daripada sejenis buah epal yang hampir pupus. Epal hijau Swiss atau nama saintifiknya uttwiler spatlauber, adalah epal dari Swiss yang ditanam sejak kurun ke 18. Ianya pupus kerana rasanya yang masam dan tidak diminati. Namun walaupun begitu, epal ini merupakan spesis epal yang sangat kaya dengan phytonutrient dan selnya yang kekal lama. Oleh kerana itulah, jika anda membiarkan epal ini tanpa diusik selama berbulan-bulan, rupa bentuknya tetap akan kekal, tidak membusuk dan rosak.

MaVellous diformulasikan dari bahan-bahan yang berikut :

EKSTRAK BUNGA SAKURA
Digunakan secara meluas di Jepun semenjak 2010 sebagai agen anti-glikasi yang paling berkuasa. MaVellous adalah PRODUK PERTAMA DI MALAYSIA yang menggunakan ekstrak dari bunga sakura (bunganya, bukan dahannya mahupun daunnya). Ekstrak bunga sakura diambil daripada bunga sakura dan dikenali sebagai agen anti-glikasi yang paling berkuasa di seluruh dunia. Glikasi merupakan proses yang menghasilkan "Advanced Glycation End-Products (AGEs)" yang mana proses ini sebenarnya akan menjejaskan rupa dan fungsi tisu-tisu anda.

REDUCED L-GLUTATHIONE
Glutathione merupakan anti-oksidan semulajadi yang paling kuat dan hebat dalam tubuh anda. Ia bertindak untuk meneutralkan radical bebas yang merbahaya, dalam masa yang sama membuang toksin lalu meningkatkan kesihatan dan memantapkan sel badan serta menguatkan sistem pertahanan tubuh. Imunisasi yang mantap mampu menangkis serangan viral, bacteria, kulat dan juga parasit. Ianya secara tidak langsung mempercepatkan proses penyembuhan luka dan dalam masa yang sama mengurangkan kebarangkalian untuk luka tersebut dijangkiti dan seterusnya menyumbang kepada penghasilan tisu yang lebih baik. Selain manfaat di atas, bahan ini juga berperanan secara tidak langsung dalam mencerahkan dan memutihkan kulit apabila berlakunya proses pengurangan tyrosine. Oleh itu, kepentingan Glutathione tidak boleh disangkal lagi dan pemilihan bahan ini sebagai agen anti-oksidan adalah sangat tepat.

CM GLUCAN
CM Glucan melindungi kulit anda daripada kesan-kesan stress dan sinaran cahaya ultraviolet (UV) yang terpancar daripada Matahari dimana ia boleh menjadikan kulit anda berkedut dan kendur. Bahan ini juga membantu kulit anda untuk melindungi dirinya secara semulajadi. Dalam masa yang sama, ia bertindak mengurangkan kedutan dan meningkatkan kelembapan kulit. Ia juga merupakan agen anti-kolestrol yang dapat meningkatkan daya tahan badan, melindungi dan mencantikkan kulit.

PhytoCellTec™ MALUS DOMESTICA (Stem Sel Epal dari Swiss)
Dibangunkan oleh Mibelle Biochemistry, sebuah syarikat yang terkenal dalam penyelidikan dan pembangunan produk kesihatan yang berpusat di Swiss. PhytoCellTec™ merupakan evolusi teknologi yang membawa kepada anda segala kebaikan sistem sel tumbuhan daripada Epal Swiss Malus Domestica. Ini merupakan terapi anti-penuaan terbaru yang mengaktifkan dan melindungi stem sel dewasa serta membaikpulih, memperbaharui dan menjalankan proses re-generasi dalam tubuh anda.
PhytoCellTec™ bukan sahaja diperbuat daripada stem sel dewasa yang amat efisien malahan ianya juga selamat digunakan. Stem sel tumbuhan ini bertindak mengaktifkan proses pembaikpulihan sel-sel dan melambatkan proses penuaan semulajadi.

PhytoCellTec™ telah terbukti berkesan dapat melindungi stem sel daripada sinaran UV, meningkatkan aktiviti stem sel anda dan banyak lagi ! Secara saintifik, kesan-kesan ini telah didokumentasikan bagi mengesahkan bahawa PhytoCellTec™ merupakan antara phytonutrien yang terpenting dalam memerangi proses penuaan.

KOLAGEN MARIN Rousselot™ TERHIDROLISIS
Kolagen Marin Rousselot™ adalah protein semulajadi yang dihasilkan daripada kolagen yang ditemui daripada sisik dan tulang ikan. Kolagen merupakan bahan binaan asas tubuh anda, berfungsi menghubungkan tubuh dan sendi. Dimajukan di Perancis, Kolagen Marin Rousselot™ terhidrolisis yang terkandung di dalam produk MaVellous telah melalui proses penyelidikan klinikal secara komprehensif di Jepun dan Perancis. Ini bertujuan untuk membuktikan keberkesanan positif dalam mengurangkan kedutan dan meningkatkan kelembapan kulit. Bukti juga menunjukkan bahawa kolagen adalah bagus untuk tulang dan sendi-sendi anda.

L-Carnitine, L-Arginine, Acai Berry, Pine Bark & Grape Seed Extracts, Palatinose™, Fibersol-2™ dan berri campuran.
Selain bahan-bahan hebat yang telah diuraikan di atas, MaVellous juga dilengkapkan dengan bahan-bahan unggul yang lain seperti Acai Berry, Pine Bark dan ekstrak bijian anggur, Palatinose™, Fibersol-2™ dan campuran beri yang sudah cukup untuk menjadikan MaVellous sebagai supplemen kesihatan yang dilengkapi dengan agen anti-oksidan yang terkuat di pasaran.

Secara kesimpulannya, manfaat dari bahan-bahan di atas kepada pengguna MaVellous adalah :
• melancarkan peredaran darah dalam tubuh
• menguatkan jantung
• mengurangkan kadar kolestrol
• membantu membaiki arthrosklerosis
• membantu sistem penghadaman
• menambah tenaga tubuh
• meningkatkan fokus dan konsentrasi
• menyahtoksin tubuh
• merendahkan peratusan lemak badan [bodyfat]
• meningkatkan pertahanan tubuh [imunisasi]
• memperlahankan proses penuaan

Jadi, apa yang anda tunggu lagi ? cuba rasa kehebatannya sendiri HARI INI. Hubungi saya !

No comments:

Post a Comment